11 December 2013

. Ben si anak bulus .


ingat lagi tak uolls kat Ben
my anak bulus yang manja tu

kalau tak ingat meh refer sini balik
Ben 1 & Ben 2


aku ngan incik suami start jaga Ben
masa bulan 4 masa tu
masa tu umur Ben lebih kurang 3bulan nak masok 4bulan
kalau aku tak silap laa
sebab aku tak jaga dia start dari dia lahir
so, aku tak tau exactly umur dia
maen agak-agak jee

macam mana aku bole terjaga & terbela Ben
baca sendiri kat sini

sekarang Ben dah besar
dah pandai gatal-gatal maen peluk-peluk
ngan akak Bella dia

aku ngan incik suami da tak sedap ati dah
kang terberanak lagi kang si Bella tu

tak larat dah nak jaga kucing banyak-banyak
lepas ni kang aku pulak yang nak terberanak

so, last-last incik suami da book DBKL SPCA untuk
men'yunat'kan si Ben & jugak si Bella

Hujung minggu ni turn Ben dulu untuk disunatkan
then, Bella punya turn plak pertengahan bulan 1 nanti

' Selamat Bersunat Ben '

time-time cuti sekolah ni
eloklah kita menyunatkan
anak-anak kita ye tuan-tuan & puan-puan
ppfffttt




**hahh?? amende?? aku hutang citer buku merah?
haa...nanti-nanti laa ye...tengah tak berapa nak rajin buat esei panjang.

2 comments :

Sharz said...

selamat bersunat ben!! jangan loncat2 pas sunat tau!! :)

Lullu Anna said...

ahaha . yelaa . nanti bentan pulak yee tak . ekekeke