19 December 2013

. Furminator bukan Termometer . mihmihmih

ekceli dah lama nak post entri ni
tapi asik lupa jee

nak bagi tau kepada peminat @ pencinta kucing tegar
yang syg kucing & sangat2 menjaga 
keterampilan kucing anda
untuk kelihatan comel dan gebus

incik suami aku ada jual furminator 
untuk anak-anak bulus korang
harga sangat berpatutan

for now, stok da habis
tapi kalau ada yang nak
boleh direct email kat aku @ incik suami
untuk buat tempahan
nurulhannah_nhb87@yahoo.com ( Puan Lullu  )
watni_has@yahoo.com ( incik suami )


ni la ghopa furminator tu


incik suami dah let go a few furminator kat mudah.my
dah abes stok baru aku teringat nak post kat blog
mintak mahap laa, tahap 'kerajinan' tu 
melampau sgt da skrg ni

mintak mahap la yee, aku tak berapa ghajin nak review
pasal furminator ni

tapi kalo nak tau ape furminator ni
boleh la review kat blog ni


aku bet sape yang pencinta kucing tu
sangat familiar ngan sookie's store ni

silalah terjah ke blog beliau 
untuk review pasal furminator ni yaa

cekidauuutttt . tata!!

No comments :