30 November 2012

. takda mood . mood takda .










29 November 2012

. taktik .





korang nampak tak ape ade dalam gambar tu?

1. calender
2. pokok bulat bulu-bulu hijau
3. cermin yang ada nampak pintu
(yang lain tu abaikan)

motif dia sebenarnya nak citer pasal cermin tu jee

sebab ape aku letak cermin kat situ?

supaya aku tak terkejut berok makyehh dan ter'kantoi'
bila ada orang dari belakang lalu belakang aku
dan cuba menghendap apa yang aku tengah buat

aku selalu terkejot bila tetibe jee
bos aku dah ade lalu sebelah aku
sambil jeling-jeling pc aku, tengok aku buat apa
lepas tu time dia lalu 
aku ngah sedap berblogwalking/surfing internet/etc

giler kawww
tak macam kelam kabut jee 
nak belakon balik konon-konon tengah buat kejee

sekarang, 
cermin tu lah sebenarnya taktik aku
untuk jadi side mirror aku kat opis

keji tak ? keji tak ?
*dipersilakanlah tiru buat kat opis-opis anda . heee :D

sebenarnya ni ajaran sesat incik suami la ni
dia kata kat opis dia pon ada orang wat camni gak
lau tak . . memula aku pon tak terpikir nak wat camni

tunjuk ajarku sifu incik suami




haaahaaahaaaa

23 November 2012

. tabiat .


tabiat yang sememangnya 

sukar untuk

dilupuskan

dalam diri


.



.



.



.


.



malas nak cas henpon

bila henpon da off

baru terkial-kial nak cas

haishhhh

20 November 2012

. lintang pukang .




sudahnya Puan Isteri naik geram

"ABANG!! sana sikit!!"










pe'el Incik Suami, lasak benar tidurnya 


kalau tak lasak tidurnya
selimut pulak dia tibai pakai sorang
bila aku tarik
Incik Suami tarik balik
dah aku pakai selimut ujung-ujung jeee
sampai sebelom tidur kena pesan awal-awal

"abang, selimut jangan tamak ehh"

kalau tak pasal selimut, tidur dia lah pulak yang lasak
begitulah seterusnya dan seterusnya dan seterusnya



sabar jee laaa

12 November 2012

. tekanan perasaan . lahhh sangat kannnn . *sila hempuk .

11.41am

Incik Suami mesej, dia kena pergi Shah Alam .
Melawat rumah anak-anak yatim kat sane dengan colleague dia .

1.08pm

Incik Suami : dah sampai .  jem ouhhh

1.40pm

Incik Suami : abang nak g makan ni

2.01pm

Incik Suami : Syg, hp bateri abes

2.15pm

Puan Isteri : jeling kat hp . hampa  (>.<)''

2.35pm

Puan Isteri : Tekan-tekan hp . hampa (>.<)''

2.55pm

Puan Isteri : Tekan-tekan hp lagi . hampa (>.<)''

3.15pm 

Puan Isteri
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.





ok bye!!