09 May 2013

. makan-makan @ bengadogado .


aktiviti makan-makan kat opis
dilakukan atas dasar nak "menyeperaiskan"
besday gurl n besday boy
*skema sangat ayat -,-

mama gwiyomi besday 5 May
adi kacang panjang besday 7 May
halimy besday 26 May (*kalau tak silap la)



kiri sekali Halimy a.k.a bakal tunang orang, 
tengah adi a.k.a kacang panjang,
kakak diva tu kak sue a.k.a mama gwiyomi.

kesah adi dapat nickname kacang panjang
bermula begini yee...
eceyh..hahaha


nih puan diyana...
aritu puan diyana ni bawak la pizza home made 
ke opis...bagi member-member opis rasa air tangan dia
si adi ni boleh pulak kate
nanti kalau buat pizza jangan buh kacang panjang lagi
dah kitorang pon kompius
mane datangnya kacang panjang dalam pizza tu
ghupe-ghupanya capsicum a.k.a cili benggala 
dikatanya kacang panjang
lekat nama adi kacang panjang
padan  ko  adi . kohkohkoh






puding honey dew sponser by puan carol
puan carol yang sebelah adi tu
yang pakai baju biru gelap tu


kueh mueh
sponser by puan diyana


spegheti goreng sponser by me


ouhhh...ni K-Pop babies okee
*kau hadoo? 




yang ni Abg Pen dia sponser murtabak megi
tapi tak sempat nak snap da licin dulu
sila klik nama abg pen untuk ke blog beliau
kalo bab makan muka abg pen memang macam ni
kitorang da tak boleh buat apa da
redha jee laa -,-'


sume orang tak puas aty
sebab aku tapau cheezy wedges
korang jeles sebenarnyekan
sebab korang dapat mkn ayam kepsi je
kohkohkoh



sesi setup table sebelum makan


ouhh...yag tepi sekali ni paizz
ghajin snap gambar
banyak gambar-gambar ni sume
paiz la yg snap
(single lagi...kihkihkih)




gegurl sume...freestyle plizzz....ahakkss



ok dah...TAMAT


1 comment :

Alien Ohsem said...

Dah lama tak makan karipap.

\http://alienfromthepluto.blogspot.com/