14 May 2013

. incik suami versus bella .





dah sorok kan da pon ikan dia
bersungguh-sungguh betol bella nak amek jugak ikan dia tu
sampai main tarik tarik ikan ngan incik suami

" i want my fish...i want my fish..!! "
kata bella
hakhakhak

akhirnya tak sempat nak rebus ikan dia
terus bagi mentah-mentah camtu jee

lepas bersalin ni, gelojoh betol bella
kalau bab makan
tak menyempat-yempat
sabooo jee la (-.-)"




4 comments :

Zai Zaiman said...

hahahaha... tgk situasi ni, kat umah sy pun salu tekena gak, kalo bukak jer pintu umah siap la, japg dia lepak buat muka seposen kat tepi pintu, kita leka jer, sedor-sedor ikan dalam sinki dah hilang....

Noor Mala Shahar said...

kucing adalah haiwan peliharaan yang manja....telatah depa mencuit hati hilang stress

dyba gula-gula said...

hahaha. comel. nk tmbah nyusukan anak ler tuuu.

anis Sk said...

comelnye bella. hihi mcm kucing jantan saya lah :D