24 April 2013

. smart phone .

zaman sekarang ni majoriti 
sume nak pakai smart phone
kalau ada yang canggih
lagi canggih...lagi canggih diorang nak pakai

bagus jugak sebenarnya ada smart phone ni
salah 1 nya yang aku suka
menjimatkan kredit kalau nak bermesej2 ni
mesej la sampai lebam
tapi kredit tang tu jugak tak jalan-jalan
contahnya macam 
bbm, whatsapp, line, wechat
banyak lagi laa

lepastu boleh pulak buat group ke forum ke kan
meriah pulak jadinya kalau dah berborak dalam group ni
macam-macam topik keluar
lepas abes 1 topik
tukar pulak ke topik yang lain 

tapi kekadang tu ada jugak orang suka sgt 
menyalahgunakan kemudahan yang ada
termasuk laaa aku
kohkohkoh

nak dijadikan cerita
aku ada banyak group whatsapp, bbm
salah 1 nya aku ada group whatsapp 
untuk budak-budak opis aku
kerjanya asek nak membahan bos-bos, 
bahan member masing-masing 
sampai aku pon kena bahan jugak















ini baru sikit...
kekadang melayan group ni
aku macam dah jadi lalai nak buat keje pulak
alahhh...ekceli bukan aku sorang je lalai pon
majoriti diorang ni pon sume lalai jugak
kekadang aku peratikan sensorang
memasing tunduk pegang henpon 
pastu sengih kambeng jee masing-masing









ouhhh yaaa...
sila abaikan display picture group whatsapp ni
itu adalah gambar kucing-kucing aku
si bella dgn boi tengah ehemm...ehemmm
ni suma keje budak opis aku
yang buh gambar tu buat DP group
kesian kucing aku jadi mangsa
tskk tskkk

No comments :