27 March 2013

. mintak nyawa . . mintak nyawa .


lately ni, balik keje aku dah jarang masak dah
bukan sebab aku malas masak okee!!
no no no !!!

incik suami yang takmo aku masak malam
mana tak nyaaa...

kalau dulu laa kan, aku duduk hostel
3 tahun berat badan aku baru naik 10 kg
ni incik suami baru kawen 6 bulan dah naik 9 kg
nak pakai seluar keje pon kene tarik napas dulu
baru bole kancing / butang seluar
ngeri gyle.....
kalau aku 3 tahun naik 10 kg
kalau incik suami ?
6 bulan = 9 kg
1 tahun = 18 kg
3 tahun = 54 kg
10 tahun ??
30 tahun ??
50 tahun ??
omakkauu!! bole pinsan camni
kohkohkoh

memandangkan dah terlampau lama aku tak memasak
arini tetiba plak aku terasa macam nak masak
tu yang tanya incik suami tu

*klik gambar utk tumbesaran yang sempurna

alahai. . . 
selama aku kawen ni, mana penah masak ketam
tetiba plak aritu pegi beli barang dapor
terembat plak ketam 
tu yang incik suami request suh masak ketam tu

aku bab-bab masak aku no hal jee
takde masalah punyeee
tapi.....

.

.

.

mana laa aku reti nak siang ketam weiii
last-last, ni jee choice yg aku bole buat

*klik gambar utk tumbesaran yang sempurna



selamat la makcik gugel banyak membantu
akan aku usahakan siang ketam jap lg
harap-harap ketam tu jangan la hancur
kohkohkoh


No comments :