14 December 2012

. balas dendam .


hari-hari aku pegi keje nek motor 
incik suami hantar

aku akan drive sendiri kalau incik suami
kene obetaim

semalam incik suami da bagitau 
hari ni dia kene obetaim
so aku kena rela dalam terpaksa
untuk drive sendiri pegi keje

pagi g keje ok lagi
jalan tak la jem sangat
sebab aku keluar rumah 8.30 pagi
sampai opis dalam 8.50 pagi camtu
itu kalau drive sendiri
kalau naik motor kitorang kene keluar awal 
dalam pukul 8.00 pagi camtu
sebab tyme-tyme camni
MRR2 adalah sangat jem
sampai opis aku mesti around 8.25 ke 8.30 pagi
lepastu incik suami kene terus merempit pulak
ke tempat keje dia
so, dia akan ngam-ngam sampai opis dia 
sebelom pukul 9.00 pagi

memandangkan hari ni aku kena drive sendiri
so, aku rela dalam keterpaksaan jee laa

untuk pengetahuan korang
aku paling tak suka drive okeee!!

tuptup
baru sekejap tadi
tepat pukul 6.04pm
incik suami kol

"syg nga watpe? bla..bla..blaa"

"syg...abg nak gtau ni"

belom sempat incik suami abeskan ayat 
aku da nyampuk

"nak bagitau tak jadi ot llaa tuuu!!!"

pastu incik suami gelak-gelak 
then terus nak eksplen

"tak...syg...mcm ni cita dia...
blaa...blaa...blaa"

aku pon terus balas

"ok fine! dtg sini (opis aku) amek syg
buh motor dalam kete, abg drive!!!"

pastu aku kene gelak lagi ngan incik suami

aku pon ngan terpaksa lagi pasrah lah

"ok, kompem abg sampai umah dulu,
nanti sampai umah tolong basoh piyuk, kuali, 
masakkan nasik, keluarkan ikan bawal dari fridge
blaa...blaa...blaaa"












haaaa . kan . padan muka 
kih kih kih


ok laa . nak balik da ni
suami terchenta da menunggu dirumah


k.bye

2 comments :

nabila said...

Sweet akak dengan husband. ;)

Lullu Anna said...

hehe . trime kaseh ;-)