29 November 2012

. taktik .





korang nampak tak ape ade dalam gambar tu?

1. calender
2. pokok bulat bulu-bulu hijau
3. cermin yang ada nampak pintu
(yang lain tu abaikan)

motif dia sebenarnya nak citer pasal cermin tu jee

sebab ape aku letak cermin kat situ?

supaya aku tak terkejut berok makyehh dan ter'kantoi'
bila ada orang dari belakang lalu belakang aku
dan cuba menghendap apa yang aku tengah buat

aku selalu terkejot bila tetibe jee
bos aku dah ade lalu sebelah aku
sambil jeling-jeling pc aku, tengok aku buat apa
lepas tu time dia lalu 
aku ngah sedap berblogwalking/surfing internet/etc

giler kawww
tak macam kelam kabut jee 
nak belakon balik konon-konon tengah buat kejee

sekarang, 
cermin tu lah sebenarnya taktik aku
untuk jadi side mirror aku kat opis

keji tak ? keji tak ?
*dipersilakanlah tiru buat kat opis-opis anda . heee :D

sebenarnya ni ajaran sesat incik suami la ni
dia kata kat opis dia pon ada orang wat camni gak
lau tak . . memula aku pon tak terpikir nak wat camni

tunjuk ajarku sifu incik suami




haaahaaahaaaa

No comments :